Odp: nagrywanie (i nie tylko) - kilka pytan

Autor: Adam Hetmański <hetman_a_at_priv7.onet.pl>
Data: Fri 08 Oct 1999 - 09:48:28 MET DST

> Taa. A jak u ciebie z backupem plikow wiekszych niz 700 MB ? :)

Dysk tez musisz miec znaczaco wiekszy, zeby przenosic wieksze od 700
MB, no nie? A poza tym grozi Ci zniszczenie twardziela - po dluzszym
czasie wozenia go w moim plecaku (mimo, ze byl w kieszeni i dobrze
opatulony) trafil go po roku szlag - zaczelo sie
niewinnie od bad sectorów a potem totalna rozpadka dysku.
Tak wiec nawet nie ma sie pewnosci, czy nie utraci sie przenoszonych
danych.
Ja równiez uwazam CDRW jako najlepszy sposób przenoszenia mojej pracy
z komputera w pracy do domu i na odwrót - mam to szczescie, ze i w
domu i w pracy mam CDRW.

Adam