Re: nagrywanie (i nie tylko) - kilka pytan

Autor: Krzysztof Grad <annam_at_ulgo.koti.com.pl>
Data: Tue 05 Oct 1999 - 09:15:41 MET DST

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol@iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37fb6de6.28761827@news.bimber.com.pl...
> Dobrze robisz. Co z tego, że zaoszczędzisz 200 PLN na płytkach,
> skoro kupując Yamahę zwiększasz szansę na to, że będziesz 1000 PLN
> do tyłu na całej nagrywarce? IMHO lepiej kupić pewniejszą, bardziej
> dopracowaną nagrywarkę CD-R niż CD-RW, która cieszy się przeciętną
> opinią.

Coś mi się wydaje że troche ostatnio przesadzacie. Słyszałem tutaj mnóstwo
złego o Philipsach, teraz słyszę ze Yamaha jest do d... (nie tylko w tym
poście). Znajomy ma palnik philipsa 2600 scsi od półtora roku i spalił tylko
kilka płytek z własnej winy. Inny koleś ma dysana na ide i też nie ma
problemów. Jakoś nikt z moich znajomych "dilerów", sprzedawców i serwisantów
nie narzekał na większą niz przeciętna ilość reklamacji. Wręcz przeciwnie -
w większości sklepów model ten dostępny jest od ręki - dużo ich schodzi więc
dużo sprowadzają. Pomijając sprawę RW to w czym Yamaha jest taka kiepska???

> BTW sam kupiłem niedawno Teaca 6x24 :)

BTW. Jutro kupuję Yamahe 6416 :)

PS. "Co za różnica ruskie czy amerykańskie, i tak wszystko jest robione na
tajwanie"

--
Krzysztof Grad      http://www.strefa.com/kmg
kmg@strefa.com UiN:4720636   Czestochowa