Re: nagrywanie (i nie tylko) - kilka pytan

Autor: Mr. Free <mr_free_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 06 Oct 1999 - 00:21:13 MET DST

>Coś mi się wydaje że troche ostatnio przesadzacie. Słyszałem tutaj mnóstwo
>złego o Philipsach, teraz słyszę ze Yamaha jest do d... (nie tylko w tym
>poście).
Ze jest do d... to lekka przesada, ale gorsza od np. Teac'a jest.

>Znajomy ma palnik philipsa 2600 scsi od półtora roku i spalił tylko
<ciach>
Swego czasu Philips 2600 byl bardzo popularny. Sporo moich znajomych
sie zaopatrzylo (ja sie wylamalem i kupilem Yamahe 200t). Z ok. 10
sztuk do dnia dzisiejszego dzialaja 2. Reszta padla. Zazwyczaj siadala
optyka po ok 1 roku. Moja Yamaha dziala nadal OK (ma 2.5 roku). A
teraz uzywam Teac'a 6x.

>Pomijając sprawę RW to w czym Yamaha jest taka kiepska???
Mowimy o Yamaha 4416 i 6416 zarowno IDE i SCSI ?
No wiec korekcja bledow jest do d... i jeszcze gorsza.
Glownie widac na plytach audio.

>PS. "Co za różnica ruskie czy amerykańskie, i tak wszystko jest robione na
>tajwanie"
Taaa. Widze ze tez ogladales ten film :)