Re: nagrywanie (i nie tylko) - kilka pytan

Autor: Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
Data: Wed 06 Oct 1999 - 16:10:05 MET DST

Hi,

On Tue, 5 Oct 1999 09:15:41 +0200, "Krzysztof Grad" <annam@ulgo.koti.com.pl> wrote:

>Coś mi się wydaje że troche ostatnio przesadzacie. Słyszałem tutaj mnóstwo
>złego o Philipsach, teraz słyszę ze Yamaha jest do d... (nie tylko w tym
>poście). Znajomy ma palnik philipsa 2600 scsi od półtora roku i spalił tylko
>kilka płytek z własnej winy. Inny koleś ma dysana na ide i też nie ma

Mój Ricoh na optyce Philipsa też ciągnął półtora roku, aż nagle padł
śmiercią nagłą i tragiczną. Spora część napędów na częściach Philipsa
nagrywa przez 1.5 do 2.5 roku, potem rozsypując się.

>problemów. Jakoś nikt z moich znajomych "dilerów", sprzedawców i serwisantów
>nie narzekał na większą niz przeciętna ilość reklamacji. Wręcz przeciwnie -
>w większości sklepów model ten dostępny jest od ręki - dużo ich schodzi więc
>dużo sprowadzają. Pomijając sprawę RW to w czym Yamaha jest taka kiepska???

Czytałem kiedyś news:alt.comp.periphs.cdr i była tam dość spora grupa
posiadaczy nowych Yamach (4416 i 6416). Narzekali, że często muszą je
wymieniać w serwisie na gwarancji i obawiają się, czy po gwarancji napęd
nie poleci ponownie. O padających Dysanach i Philipsach ludzie pisali
nawet tu -- na "pececie".

--
Pozdrowienia,