Re: nagrywanie (i nie tylko) - kilka pytan

Autor: zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl>
Data: Tue 05 Oct 1999 - 23:05:17 MET DST

On Tue, 5 Oct 1999 09:15:41 +0200, "Krzysztof Grad"
<annam@ulgo.koti.com.pl> wrote:

[...]
>dużo sprowadzają. Pomijając sprawę RW to w czym Yamaha jest taka kiepska???

mi nie chodzi o to, ze yamaha jest kiepska. bardzo chetnie bym ja
kupil ale jak slysze, ze komus padla, to zaczynam sie bac. byloby mi
szkoda, gdyby nagrywarka zwalila mi sie po okresie gwarancyjnym. a
jesli chodzi i teaca, to jeszcze nigdy nie slyszalem o nim zlego
slowa, albo zeby komus padl.

>PS. "Co za różnica ruskie czy amerykańskie, i tak wszystko jest robione na
>tajwanie"

heheh, racja.

--
zuko / Shark von Cygnus