Re: Nagrywarka

Autor: Marcin Spychala <birdy_at_quake.org.pl>
Data: Sat 02 Oct 1999 - 01:43:45 MET DST

>Uważaj przy przegrywaniu "w locie" Cd Audio. Ja tak robiłem przy pomocy
>programów WinOnCd i Easy Cd Creator- totalna klapa. Dlaczego?

A ja Easy CD Creator - efekt ? trzaski, znieksztalcona sciezka muzyczna.
Jednymi slowy beznadzieja. Dobrze, ze eksperymentuje na CD-RW.

>Natomiast jedynym rozwiazaniem okazalo sie kopiowanie z nagrywarki (SCSI)
na
>dysk, a potem
>nagrywac (robie to w programie Easy CD Creator- bardzo fajny jest do tego).
>Zero bledow.
>Mozna chyba bedzie sprobowac przegrywania w locie z Cd romem SCSI, albo
>jakims lepszym EIDE.
>Nie wiem. Jak ktos kopiuje w locie audio z EIDE, to niech napisze jak mu
sie
>udaje uniknac trzaskow.

Tak jak napisalem wyzej - mi sie nie udalo ich uniknac.

>Jak wspomnialem Easy CdCreator nie przerabia tego koniecznie na wavy tylko
>kopiuje jakby przez dysk, ale i tak potrzebne jest te ok. 650 Mb.

No dobrze - mam kolejne pytanie (moze glupie ale nie wiem jak to zrobic).
Stworzylem z trackow pliki *.wav - jak teraz w Easy CD Creator stworzyc
spowrotem
pliki audio ? - spedzilem nad tym godzine i normalnie nie potrafie. Wogole
da sie
cos takiego zrobic za posrednictwem tego programu ?

Pozdrawiam
          Birdy (Marcin)
e-mail: birdy@quake.org.pl
e-mail: birdy1@poczta.onet.pl