Odp: Nagrywarka

Autor: Adam <xvampire_at_polbox.com>
Data: Sat 02 Oct 1999 - 10:06:05 MET DST

Użytkownik Marcin Spychala <birdy@quake.org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:
> No dobrze - mam kolejne pytanie (moze glupie ale nie wiem jak to zrobic).
> Stworzylem z trackow pliki *.wav - jak teraz w Easy CD Creator stworzyc
> spowrotem
> pliki audio ? - spedzilem nad tym godzine i normalnie nie potrafie. Wogole
> da sie
> cos takiego zrobic za posrednictwem tego programu ?

Witam

Sprawdzilem, bo nie wierzylem, ze to nie dziala. No i oczywiscie dziala bez
najmniejszych problemow. Chyba, ze nie rozumiem pytania...

Jesli chodzi o nagranie plyty audio z wav'ow w Easy CD to jest to banal:
wybierasz pliki do nagrania na plyte i kazesz to nagrac. Chyba, ze chodzi o
zapisanie plikow jako raw, to tego zdaje sie Easy CD nie potrafi, ale nie
sprawdzilem tego; na pewno potrafi te sztuke WinOnCd

Pozdrawiam

Adam