Odp: Nagrywarka

Autor: P. <stvoor_at_plearn.edu.pl>
Data: Sat 02 Oct 1999 - 02:20:29 MET DST

> No dobrze - mam kolejne pytanie (moze glupie ale nie wiem jak to zrobic).
> Stworzylem z trackow pliki *.wav - jak teraz w Easy CD Creator stworzyc
> spowrotem
> pliki audio ? - spedzilem nad tym godzine i normalnie nie potrafie. Wogole
> da sie
> cos takiego zrobic za posrednictwem tego programu ?

Chyba tak. Nie robiłem jeszcze w nim tego, ale teraz sprawdzilem i raczej
mozna.
Uruchamiasz, opcja Audio/Spin Doctor. Potem pojawia sie "wizard-pomocnik".
1. Zaznaczasz source - Files on HD (przegladzasz szukasz wavów), potem krok
2.
2. Zaznaczasz destination - urzadzenie nagrywajace.
A dalej nie chce mi sie patrzec. Ten programik prowadzi za raczke.
Ide spac.
Acha, mowa o wersji 4 deluxe.

Pozdrowienia.

--