Odp: Nagrywarka

Autor: P. <stvoor_at_plearn.edu.pl>
Data: Fri 01 Oct 1999 - 22:54:35 MET DST

Użytkownik Marcin Spychala napisał:
> [...]
Jeszcze

A jak się kopiuje przez dysk, to nie potrzeba wolnego miejsca (ok. 650Mb)
?????

> Zaraz bede probowal w ten sposob nagrac plytke rzekomo "zabezpieczona".
> Byc moze takie drobne bledy pojawiaja sie na wskutek uszkodzonej
nagrywarki
> lub bledow w zapisie/odczycie.
> Co do tego CD-ROMa i zgrywania audio to podejrzewam, ze moj Hitachi 6x
> (zabytek - nie smiac sie) moze nie miec takiej mozliwosci skoro poddajesz
> pod uwage. No ale zaraz sie przekonam o tym w praktyce.

Uważaj przy przegrywaniu "w locie" Cd Audio. Ja tak robiłem przy pomocy
programów WinOnCd i Easy Cd Creator- totalna klapa. Dlaczego?
Dlatego, ze moj Samsung 24X byl zbyt wolny (albo cos innego- chyba jednak
tez cos innego)
i na nagrywanych plytach slychac bylo delikatne trzaski.
Po zrzuceniu CdA na obraz dysku do plikow *.raw i odsluchaniu ich w SForgu
te trzaski byly
slyszalne- wina Cd romu.

Natomiast jedynym rozwiazaniem okazalo sie kopiowanie z nagrywarki (SCSI) na
dysk, a potem
nagrywac (robie to w programie Easy CD Creator- bardzo fajny jest do tego).
Zero bledow.
Mozna chyba bedzie sprobowac przegrywania w locie z Cd romem SCSI, albo
jakims lepszym EIDE.
Nie wiem. Jak ktos kopiuje w locie audio z EIDE, to niech napisze jak mu sie
udaje uniknac trzaskow.

> Zgadza sie ... dlatego chcialbym tego uniknac.

Jak wspomnialem Easy CdCreator nie przerabia tego koniecznie na wavy tylko
kopiuje jakby przez dysk, ale i tak potrzebne jest te ok. 650 Mb.

--
P.