Re: DVD - Pytanie

Autor: Marcin Folek (folekm_at_globalserve.net)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 00:58:28 MET DST

ASSek wrote:
> jakie postrzepione krawedzie???, a jakiego softu uzywales PDVD czy
> firmowego ATI player'a, bo u kumpla wszystko dziala pieknie bez
> najmniejszych przestojow i postrzepionych krawedzi, i monitor17'' na
> trinitronie + Live + 4-ry glosniki Creativ'a - to rzucilo mnie na
> kolana.
wlasnie playera ati..film to Blade Runner, procek p3-450, 32 megowa
Magnum, View Sonic 19" (chyba p790..ale glowy nie dam) i do tego SB
Live....moze dlatego, ze zazwyczaj ogladalem dvd na duzym tv tak sie to
rzucilo po oczach..najprosciej mowiac, to co kilka sekund bylo widac, ze
kilka lini jest przesunietych wzgledem siebie (niewiele, ale mozna to
zauwazyc)...i to wkurza strasznie...jak uda mi sie zrobic screen shot to
dokladniej zobaczysz..

--
Kelof
folekm_at_globalserve.net