Odp: Modemy Zoltrixa

Autor: Pendragon (arnor_at_polbox.com)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 01:08:26 MET DST

> Tzn. pada przelacznik linia --> modem/telefon.

Czy objawia sie to tym, ze modem odlacza telefon od linii telefonicznej?
Ja mam cus takiego, ze nie moge zwyczajnie zadzwonic, bo mam w sluchawce
sygnal zajetosci, a po chwili nawet cisze; wylaczenie kompa nic nie daje.
Ruszam kabelkami w gniazdkach modemu i nic. Co najwyzej udaje mi sie
(przez to ruszanie kabelkiem)
dodzwonic sie do centrali i moge uslyszec "nie ma takiego numeru"!!! A
dzisiaj to nawet uslyszalem, ze "telekomunikacja polska od 1 wrzesnia 1998
zmienila numer.....". Szlak mnie trafia, bo raz dziala, a raz nie.
Juz szykuje sie do zmiany modemu. Dzis zrobilem rekonesans po sklepach.
Niech no jeszcze raz wywinie mi taki numer to wyladuje w koszu.
A moze jest ktos chetny?;-P - Zlomtrix 33,6 FMVSP336i

--
@@@@@ PENDRAGON @@@@@
 ######  arnor_at_polbox.com  ######