Re: DVD - Pytanie

Autor: ASSek (assek_at_priv5.onet.pl)
Data: Tue 21 Sep 1999 - 15:13:50 MET DST

Mon, 20 Sep 1999 20:32:33 -0400
 Marcin Folek <folekm_at_globalserve.net> wrote:

>Ale tez bez rewelacji bedzie..osatnio mialem sie okazje pobawic P3-450 i
>ATI Magnum (ktora powinna najlepiej ze wszystkich dekodowac dvd)

a u kumpla stoi C333 64Ram i jakies ATI na Rage 128

>no i
>niestety sie mocno zawiodlem, bo jakosc pozostawia duzo do zyczenia...te
>postrzepione krawedzie potrafia zepsuc cala przyjemnosc...

jakie postrzepione krawedzie???, a jakiego softu uzywales PDVD czy
firmowego ATI player'a, bo u kumpla wszystko dziala pieknie bez
najmniejszych przestojow i postrzepionych krawedzi, i monitor17'' na
trinitronie + Live + 4-ry glosniki Creativ'a - to rzucilo mnie na
kolana.

>a do ogladania
>filmow, to zamiast wydawac forse na dvd i dekoder lepiej sprawic sobie
>"normalny" odtwarzacz...

piszac "normalny" odtwarzacz masz na mysli projektor kinowy?... nie
kazdego stac, bo zazwyczaj sprzedaja z budynkiem ;-)

a ja uwazam wrecz przeciwnie, ale kazdy moze miec swoje zdanie

 pozdrowienia

--
assek_at_priv5.onet.pl
The time is near