Re: Karta TV FlyVideo RC... czy warto?

Autor: Jacky (jacky_at_free.poltronic.net)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 01:15:11 MET DST

Ja mam aver phone 98 i dekoduje na moretv 3.2 i chodzi extra.
Ta karta ma rodio - cena 390 zl
jest tez wersja bez radia aver capture 98 za 310zl
ceny na gieldzie
czytaj www.tvmania.pl
cze

Użytkownik GELO <pgelo_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych napis
ał:7s8q93$pnf$1_at_sunsite.icm.edu.pl...