Re: DVD - Pytanie

Autor: ASSek (assek_at_priv5.onet.pl)
Data: Wed 22 Sep 1999 - 07:59:49 MET DST

Tue, 21 Sep 1999 18:58:28 -0400
 Marcin Folek <folekm_at_globalserve.net> wrote:

>wlasnie playera ati..film to Blade Runner,

hmmm. tego filmu nie widzialem (oczywiscie na DVD, bo przecie to
klasyka), ale czy taka sytuacja ma miejsce tylko przy ogladaniu tego
konkretnego, czy wszystkich bez wyjatkow, moze cos nie tak z
driverami, jaki naped DVD

>procek p3-450, 32 megowa
>Magnum, View Sonic 19" (chyba p790..ale glowy nie dam) i do tego SB
>Live

przebiles mnie ;-)

>....moze dlatego, ze zazwyczaj ogladalem dvd na duzym tv tak sie to
>rzucilo po oczach..najprosciej mowiac, to co kilka sekund bylo widac, ze
>kilka lini jest przesunietych wzgledem siebie (niewiele, ale mozna to
>zauwazyc)...i to wkurza strasznie...jak uda mi sie zrobic screen shot to
>dokladniej zobaczysz..

tak, tak pokaz mi
(chorek z tylu) tak, tak pokaz mu ;-)

pozdro