Skladanie kompa ciag dalszy...

Autor: Szymon Janicki (janicki_at_onet.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 13:09:31 MET DST

Witam ponownie :)

Chcialbym na wstepie podziekowac wszystkim ktorzy odpowiedzieli na mojego
wczorajszego posta pt. Skladane kompa.. pomoc..
Gdyby nie Wy to nie wiem co bym zrobil... :)

Jak sie domyslacie moj komp odpalil :) Lampki sie zaswiecily i w srodku
zaburczalo.. jednak jest kolejny problem - moja nowa karta graficzna
(Leadtek na TNT2). Karta jest ladnie wlozona w slot AGP a do niej piodpiety
jest monitor...
Wlaczam kompa, burczy, wiatraczki sie kreca (ten na procku jak i ten na
karcie graf.) jednak monitor w ogole nie reaguje.. (monitor jest podpinany
bezposrednio do gniazdka) nadal jest w stanie spoczynku tak jak gdy komp
jest wylaczony (pomaranczowa lampka sie swieci..)
Myslem ze moze karta jest zle podpieta, ale wiatraczek sie na niej kreci
wiec chyba jest ok... podlaczylem rowniez starusienkiego Trio (wlozylem go
do PCI, nie do AGP, az taki tuman nie jestem :) i tez monitor nie zareagowal
na wlaczenie kompa... kurka co moze byc tego przyczyna?
Pomyslaem ze winna moze byc po stronie pamieci, wiec ja wyjalem i patrzylem
czy komp tak samo zareaguje, jednak nie, komp zaczal pikac.. tak wiec pamiec
jest ok... plisss pomocy :)

BTW kurde czemu te obudowy ATX tak tna.. juz mam 2 plastry na paluchach
:)))))

Bede wdzieczny za kazda odpowiedz...

Pozdrawiam,

Szymon Janicki