Re: Skladanie kompa ciag dalszy...

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 15:41:48 MET DST

> Jak sie domyslacie moj komp odpalil :)

No...moj odpala troche lepiej...:)

> Wlaczam kompa, burczy, wiatraczki sie kreca (ten na procku jak i ten na
> karcie graf.) jednak monitor w ogole nie reaguje..

Prawie ma 100% pamieci. Mialem juz kilka takich przypadkow. To ze nie pipczy to
jeszcze nic nie znaczy.

> Myslem ze moze karta jest zle podpieta, ale wiatraczek sie na niej kreci
> wiec chyba jest ok...

To znaczy tylko tyle ze plyta dostaje zasilanie , i przekazuje je prawidlowo do
slotow.

> BTW kurde czemu te obudowy ATX tak tna.. juz mam 2 plastry na paluchach
> :)))))

A ja mam takie w ktorych mozesz przejechac jezykiem i nic sie nie
stanie....Wszystko ladnie pozaginane.Sciagane boczne sciany.Cichy zasilacz...i
kosztuja 145 zl.

Jancio