Re: Skladanie kompa ciag dalszy...

Autor: AndrzejK (andre2_at_polbox.com)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 13:44:17 MET DST

Być może masz zle ustawione parametry procesora. Nie wiem czy na
tej plycie procesor ustawia sie w BIOSie czy na plycie.
Mialem ppodobny problem gdy skladalem kumplowi celerona
400 na plycie ABIT BH6. Procesor ustawilem 4x100MHZ i nie
reagowal chociaz sprzedawca mnie zapewnial ze byl
sprawdzany na magistrali 100MHZ. Gdy ustawilem standardowo
66x6 dzialalo wszystko dobrze. Ale mysle ze ustawiles procesor
na 5x100 MHZ ppo PIII chodzi na 100. Moze ustawiles napiecie
procesora zle.
Inna przyczyna to moga byc zle podlaczone kable do plyty glownej.

Pozdrawiam Andrzej