Podziekowania dla wszytskich...

Autor: Szymon Janicki (janicki_at_onet.pl)
Data: Sun 19 Sep 1999 - 15:42:34 MET DST

Witam,

Chcialbym podziekowac wszystkim ktorzy odpowiedzieli na mojego posta,
wlasnie dzieki Wam zlozylem sam kompa :)))
Zawinila tu najprostsza rzecz... srubki.. mianowicie zle przykrecilem plyte
do obudowy (tak ze przylegala do metalu....)
Odkrecilem ja, i przykrecilem tak jak trzeba i koomputer odpalil.. bios
wszystko ladnie wkrywa i ogolnie jest cacy :)
Dzis nie mam czasu, wiec dopiero jutro bede instalowal wina itd. Jak juz
wszystko bedzie chodzilo to Was powiadomie :)

Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje,

Szymon Janicki
zlozyciel komputera :)

--