Re: Skladanie kompa ciag dalszy...

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Sat 18 Sep 1999 - 13:41:56 MET DST

Cześć,

> Jak sie domyslacie moj komp odpalil :)

Chyba jednak nie ... :-)

> Wlaczam kompa, burczy, wiatraczki sie kreca (ten na procku jak i ten na
> karcie graf.) jednak monitor w ogole nie reaguje..

Nie odpalił ...

> na wlaczenie kompa... kurka co moze byc tego przyczyna?

Podłączyłeś głośnik? Jak nie piszczy to procek/pamięci ... zakładam, że je
dobrze wsadziłeś ... ustawienia ... aaaa, cholerne SoftMenu ... włącz
zasilania trzymając wciśnięty "insert" ... aaa P III 500 ? ... a Twoja
wersja Bios'a go obsługuje? ... próbowałeś bardziej ludzki procek? :-)))
Żartuję, nie martw się ...

> jest ok... plisss pomocy :)

Szymek trzeba było wczoraj na priv ...

> BTW kurde czemu te obudowy ATX tak tna.. juz mam 2 plastry na paluchach

Nie generalizuj :-) Zależy od klasy obudowy ...

> Szymon Janicki

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."