Re: Problem VA-503A

Autor: Piotrek Szymański (szyman_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 20:52:48 MET DST

Ranger napisał(a) w wiadomości: <37DEC32E.32E01AB_at_poczta.onet.pl>...

>Jeśli po zamianie pamięci nic się nie poprawi to również duże p-stwo że
>wykopyrknął się zasilacz.
>Ale jak zwykle przy wszystkich problemach, wywala się wszystko z kompa i
>sprawdza po kolei co pier.. całą zabawę.

Ja już wywalanie wszystkiego mam za sobą. Okazało się, że weseli ludzie z
FICa zamienili zworki od wyboru zasilania (AT/ATX) na ATX, mimo że w
instrukcji napisali, iż AT jest ustawieniem fabrycznym. No i nie działało bo
zasilacz jest AT.

Gdy już uruchomił się komputer napisał, że "BIOS ROM checksum error" i nie
widzi stacji dyskietek (jakkolwiek by nie podłączyć kabla). Czy to oznacza,
że jest zły Flash BIOS?
Czy możliwe jest, że uszkodził się tylko Flash BIOS?

TIA

--- If you can't make it good, at least make it look good.
- BILL GATES

Szyman (szyman_at_free.polbox.pl)