Re: Problem VA-503A

Autor: Ranger (ranger_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 23:50:38 MET DST

> (...) nowe pamięci SDRAM PC100 64MB. Po złożeniu tych
> części razem komputer włącza się, na ekranie nic nie wyświelta i wyłącza
> monitor (wygasza).
> A może zasilacz? (Ktoś wie czy uszkodzony zasilacz może dawać taki efekt?).

Jasne, że tak! ale proponuje zamienić te pamięci pc100 na wczesniejsze zwykłe
sdramy, bywały przypadki, że te pamięci dziwnie albo wcale ie chciały chodzić na
66MHz.
Jeśli po zamianie pamięci nic się nie poprawi to również duże p-stwo że
wykopyrknął się zasilacz. Wiem, bo (niestety) miałem ten sam problem ze swoim
sprzętem i po wymianie całych bebechów dopiero na końcu wyszło że to zasilacz
(zjadliwa bestia działała w obecności fachowców).
Ale jak zwykle przy wszystkich problemach, wywala się wszystko z kompa i
sprawdza po kolei co pier.. całą zabawę.
Pozdrawiam, mam nadzieję, że się poprawi. Napisz czy wyszło.

                 Piotr Weremczuk
   /--------- ranger_at_friko2.onet.pl ---------/
 /- http://piast.t19.ds.pwr.wroc.pl/quake -/