Re: Zła jakość CDDA

Autor: Piotrek Szymański (szyman_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 21:11:20 MET DST

Piotr Nowak napisał(a) w wiadomości: <7rcmc8$8tm$1_at_winter.news.rcn.net>...

>Davka <davka_at_box43.gnet.pl> wrote in message
>
>Przeciez struktura CD to 0 i 1. Czyzby przy kopiowaniu nastepowalo
zapisanie
>polowy 1 albo polowy 0? :)))) Bo jak inaczej wytlumaczyc strate jakosci?

Płyty AudioCD nagrywane są w sposób, który zapewnia większą pojemność
kosztem jakości, tzn. AudioCD mają słabszą korekcję błędów (mniej informacji
nadmiarowych nagranych na płycie) niż Digital Data, co może powodować
niewielkie różnice w dźwięku.

--- If you can't make it good, at least make it look good.
- BILL GATES

Szyman (szyman_at_free.polbox.pl)