Re: Voodoo3 2000 STB

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Thu 16 Sep 1999 - 22:25:54 MET DST

On Thu, 16 Sep 1999 14:52:07 +0200, Lukasz 'Dentarg' Jozwinski
<jozef_at_kki.net.pl> wrote:

<ciach>
>Wiem ze na stronie Asusa nie przyznaja sie i dlatego sam nie wierzylem
>.. a czy ten dopisek oznacza to ze karta jest wbudowana w plyte ?

No wlasnie niespecjalnie wiadomo co to oznacza. Asus sie do tej karty
nie przyznaje, sterownikow do niej nie ma i w zasadzie nikt poza
kilkoma osobami nie jest w stanie potwierdzic jej istnienia. Dopoki
jej nie zobacze to nadal bede mial watpliwosci - zwlaszcza ze to
zaprzecza zapewnieniom 3dfx'a

>bo ja zrozumielem to tak, ze jest to komplet, ale ktory mozna
>rozlaczac, zreszta tak wmawial mi sprzedawca ...

Moze. Tylko po co sprzedawac to razem skoro takie plyty juz sa?

>Po za tym akurat to co wypisalem tutaj jest z innego cennika, i karta
>jest sprzedawana bez plyty ... oddzielnie, ale za to cena jest dziwnie
>wysoka (mozna kupic za tyle TNT2 32 MB moze nawet Ultra).

To juz zupelny bezsens - zwlaszcza ze ta sama karta z STB jest tansza

<ciach>
>Plyte on chcial sobie zachowac, ale skoro to jest wbudowane to niezly
>szajs, z tym ze wydawalo mi sie ze Asus takich udziwnionych rzeczy nie
>produkuje ?

Plyty z wbudowanym V3 robi na 100%. Natomiast nic mi nie wiadomo o ich
karcie na V3

>Jak to w koncu jest ??

Pozyjemy, zobaczymy :)

>pzdr,