Re: Czemu K7 się tak dobrze kręci?

Autor: Tygrysek (tygrys99_at_priv4.onet.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 09:19:00 MET DST

Ranger napisał(a) w wiadomości: <37DEC676.6F22DC6E_at_poczta.onet.pl>...
> Co do AMD... coż firma wie, że i tak 16/29 użytkowniqw (a 100% prawdziwych
>komputerowców ;) ) puści swoje procki szybciej, ale za to jak to zajebiście
>wygląda we wszystkich testach? AMD przed intelem i jaka różnica w cenie...
>odwracając jednocześnie uwagę od tego, że różnie na aemdekach działają
programy
>i gry. Jak coś idzie na AMD na pewno pójdzie na Intelu, ale niekoniecznie
vice
>versa... :).

Czesto sie zdaza ze w takim systemie pracujacym na AMD pojawiaja sie
slawetne
"Blue Screen" czy zwisy jakis programow. Oczywiscie wtedy taki "pacjent"
pisze na
grupe pl.comp.os.win95 ze Windows firmy Microsoft jest do d__y i nie warto
go uzywac.
Uznaje tylko oryginalne czesci (chociaz wiecej kosztuja) i tylko
renomowanych firm.
>Niestety, ja mam takiego c333 który za cholerę nie pójdzie na 500MHz, choć
416
>bz problemu - ale to przecież tylko półśrodek, bo spada wydajność
peryferiów.
>Uff.. ale nabazgrałem
Ja swojego P II 333 MHz tez podkrecilem, nie moglem sie powstrzymac przed ta
operacja,
ruszyl mi tylko maksymalnie na 104 MHz x 4 - 416 MHz. Ale to i tak jest
sukces, bo
czytalem na kilku stronach WWW, tych prockow nie da sie i nigdy nie
zarejestrowano
mozliwosci podkrecenia. Ale na szczescie system chodzi stabilnie, bez
zadnych
niespodzianek.

            Tygrysek
tygrys99_at_friko4.onet.pl