Odp: Czemu K7 się tak dobrze kręci?

Autor: YaQoB (yaqob_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 14:53:27 MET DST

> programy

Intel chyba tego nie wie.... ( vide blokady mnoznikow, pokaz mi K6-2 z
blokada... ).
A co do roznie dzialajacych programow to stary ty chyba nie wiesz co mowisz
:-D
Mialem szesc procesorow, kazdy AMD, i na dzialanie programow ANI razu
sie nie uskarzalem ( a duzo dzialalem DOS/Win95/Win98/Linux duuzoo gierek i
takich
tam :-). Moim zdaniem bajeczki opowiadasz :-)

> vice

Bez komentarza (tm)

> Czesto sie zdaza ze w takim systemie pracujacym na AMD pojawiaja sie
> slawetne
> "Blue Screen" czy zwisy jakis programow. Oczywiscie wtedy taki "pacjent"
> pisze na
> grupe pl.comp.os.win95 ze Windows firmy Microsoft jest do d__y i nie warto
> go uzywac.
> Uznaje tylko oryginalne czesci (chociaz wiecej kosztuja) i tylko
> renomowanych firm.

Hehe a wiec AMD nie jest renomowana firma. Heheheh..... "taki pacjent"
to po prostu przewaznie czlowiek ktory sobie windy nie umie przeinstalowac
po roku dzialania :-P ( co robic przewaznie trzeba, takze na intelu ).
Nie wiem co masz na mysli przez oryginalne czesci, ale ja mam w kazdym razie
oryginalnego AMD i jestem z tego dumny :-P ( moze chodzi ci o porobki
z Azji ;-))))) ?

> 416
> peryferiów.

No widzisz, patrz wyzej.

Pozdro ( szczegolnie wszystkich posiadaczy AMD, 3majcie sie i olewac takich
jak on :-)

YaQoB