Re: Czemu K7 się tak dobrze kręci?

Autor: BBG (b_b_g_at_priv2.onet.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 14:15:25 MET DST

>Czesto sie zdaza ze w takim systemie pracujacym na AMD pojawiaja sie
>slawetne
>"Blue Screen" czy zwisy jakis programow. Oczywiscie wtedy taki "pacjent"
>pisze na
>grupe pl.comp.os.win95 ze Windows firmy Microsoft jest do d__y i nie warto
>go uzywac.

Jest taka zasada, do ktorej stosuja sie rozsadni ludzie: "nie wie, to
glupot nie gada".
Przez dwa lata uzywalem K5 i klopotow z nim nie mialem, a twardziel
byl po brzegi wypelniony roznym softem... i to czesto, gesto uzywanym.
Teraz tez mam "nierenomowany" procesor - Cyrix i tez nie mam z nim
klopotow. To bylo po pierwsze, a po drugie: jesli np. linux (lub DOS
6.22) chodzi bez problemu na K5, a Win95 "zaniebieszczy sie", to...
kruca... chyba raczej jest to wina systemu. Czyz nie?

>Uznaje tylko oryginalne czesci (chociaz wiecej kosztuja) i tylko
>renomowanych firm.

Yhyyyy... Dzieciem bedac tez bylem taki naiwny (wiec Cie rozumiem) -
myslalem, ze jak z "renomowanej" firmy, to wiarygodne. A guzik! Mialem
juz do czynienia (i kurrrrrr...de nadal mam) z sypiacym sie sprzetem
roznych tzw. renomowanych firm z poczatku swiatowego rankingu z
"renomowanym" SO rodem z MS. Boze!!! Alez to sie czesto sypie!
Czesciej niz moj skladak z tak nierenomowanymi komponentami jak
wspomniane wczesniej K5 i Cyrix. W niedalekiej przyszlosci kupie - a
jakze - "nadzwyczaj nierenomowany" K6-III. AMD nie robi ludzi "w
konia", tak jak ma to w zwyczaju Intel z zapatrzonym w niego stadkiem
"welnianych zwierzatek". A mam tu na mysli skakanie Intela z gniazdka
na gniazdko jak koguta z kury na kure. Policz ile razy Intel zmienil
gniazdo, a ile AMD? Wg mnie to AMD jest godniejsze zaufania. Ty
oczywiscie masz prawo do swojego zdania, ale (to jest prosba -
naprawde, przysiegam) nie pisz juz wiecej takich bzdurek jak wyzej.

BBG