Re: DIMM = RIMM ???

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 09:28:49 MET DST

Użytkownik Kris <kris_at_hardware.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:jFGD3.1419$_3.24205_at_news.tpnet.pl...
> Cześć,

> co to jest i jak to sie je :) Tzn glownie mnie interesuje czy
:)

> 1. RIMM np. 400 (w planach wersja 600 i 800) jest zdecydowanie szybszy od
> DIMM np. PC133
> 2. RIMM jest jak na razie koszmarnie drogi (kilkakrotnie od PC133)
> 3. RIMM wymaga specjalnego gniazda i chipsetu do obsługi
> 4. Nowy chipset Intel i820 (Camino) ma obsługiwać RIMM (teoretycznie w
> połączeniu z AGP x4 może to coś dawać)

To czegoś ja tu nie rozumiem: to znaczy, że WSZYSCY posiadacze
nie-Caminowych czipsetów budzą się z ręką w nocniku? Takiego "oberwania
chmury" nie było chyba jeszcze nigdy, człowiek miał jakiś czas na przyjęcie
do wiadomości, że "stare odchodzi", nowe się przyjmowało powoli, a tu mamy
do czynienia z taką sytuacją: i820 praktycznie jeszcze nie ma, a juz
rezygnuje się z produkcji DIMM'ów... Kompletnie nie rozumiem tej sytuacji.
Kapitalizm, to myślałem, że kieruje się prawem popytu - popyt na DIMM'y
wciąż jest wielki, a tu SRU!
Uszczęśliwia się nas na siłę?
Dla porównania - przypomnijcie sobie jak to było ze starymi pamięciami PS/2
{SIMM} - zniknęły ze sklepów dopiero w momencie wejścia DIMM 100, to
był -zdaje się- rok, a nie OD RAZU...

Jeszcze raz - kompletnie tego nie rozumiem.

Pozdrówka
Rozgoryczony Grzegorz, który właśnie chciał dołożyć sobie RAM'u, ale nie za
taką cenę!