Uziemienie raz jeszcze

Autor: Piotr Czapiewski (pczapiew_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 14 Sep 1999 - 19:29:56 MET DST

Niedawno ktoś pytał o uziemienie kompa. Niestety w większości bloków nie ma
gniazdek z uziemieniem. Słyszałem, że można to rozwiązać w następujący
sposób:
ze ściany wystają dwa kable - na jednym jest faza, na drugim nie. Ten drugi
podłączamy i do dziurki w gniazdku i do bolca z uziemieniem. Niestety o
prądzie pojęcie mam niewielkie. Czy ta metoda jest bezpieczna? Nie
chciałbym żeby mi komputerek pierdyknął, jak tak zrobie.
Pozdrowienia,
Piotr "Chappi" Czapiewski