Re: Uziemienie raz jeszcze

Autor: KaZ (kac_13_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 Sep 1999 - 10:10:08 MET DST

-----

>Cześć,

>Po czym odróżniasz?
>
>Jeżeli tylko po tym, że w kuchni i łazience masz trzy przewody dochodzące
do
>gniazdka, to popatrz jeszcze na tablicę z bezpiecznikami

. Czy jest tamwyłącznik prądu zwrotnego (tak się to chyba po polsku nazywa)?
NIE TAK SIĘ NIE NAZYWA CO MASZ NA MYŚLI
Wyłacznik P-I czyli różnicowo-prądowy Czy nadmiarowy ?

 Jeżeli jest,to dla prawidłowego działania wymaga on instalacji
trójprzewodowej
NIE PRAWDA!
P-I są także dwubiegunowe.

. Nie
>zmienia to faktu, że przewody łączące się z bolcami uziemiającymi są
>połączone z szyną zerową _za_ tym wyłącznikiem.
PRAWIDŁOWO jeżeli za PI to prawidłowo

Przewód zerowy jest sam z
>siebie uziemiony na linii z domu do podstacji i stosowanie klasycznego
>uziemienia jest zbędne (i na ogół mniej skuteczne).

Co tzn sam z siebie uziemiony?
Co tzn klasyczne uziemienie?

pozdrawiam

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.gliwice.pl/archive/pl-comp-pecet/