Re: monitor likom - czy warto?

Autor: winDoZo (windozo_at__nospam_kki.net.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 03:43:43 MET DST

Tomasz Holdowanski napisał(a) w wiadomoœci:
<37dca372.3842934_at_news.rubikon.net.pl>...
> [...]

TRINITRONY!!!!!!!!!

>A gdzie ja, do ciezkiej anielki, mowilem o trinitronach? za nic nie
>kupilbym monitora (nawet CTX`a - nie wychodza im Futury) na
>trinitronie, no chyba, ze powyzej 21 cali. Powtarzam opinie wielu:
>Trinitron jest kineskopem do TELEWIZOROW I TYLKO TELEWIZOROW, I TO
>WIEKSZYCH NIZ 20 CALI!!!!!

Bzdura, bzdura, bzdura. Nie bylem zagorzalym wielbicielem trinitrona,
ale
stalem sie nim po obejrzeniu CTX PR710. Niestety da sie zaobserwowac
bardzo duza robieznosc w jakosci wyswietlanego obrazu pomiedzy
poszczegolnymi egzemplarzami i stad byc moze ta zla opinia.

>Jak kazda konstrukcja, tak i ta ma swoje
>ograniczenia, wsrod ktorych jest NIEMOZNOSC osiagniecia dobrej
>geometrii obrazu przy malych przekatnych ekranu. NEC i Hitachi - ci
>dwaj producenci maja moje zaufanie, jesli chodzi o kineskopy.
Pozniej
>dlugo nic i Panasonic :-)

Ha, ha, ale dowcip.....

>Owszem, wlasnie koles kupil NEC`a na ichnim kineskopie (duuuuzy plus,
>Chromaclear to jest to

Niezly, ale tez ma swoje wady(przynajmniej te ktore widzialem).

> Zdecydowanie nie bierz nic
>Philipsa i z kineskopem Philipsa - badziewie.

Jak sie ogladalo tanie modele to opinia jest uzasadniona.

>Europejczycy nie umieja
>robic dobrych kinoli, no, moze poza Thomsonem,

No Thompson raczej nie jest europejski.

pozdr

--
winDoZo