Re: monitor likom - czy warto?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 14:40:46 MET DST

On Mon, 13 Sep 1999 03:43:43 +0200, "winDoZo"
<windozo@_nospam_kki.net.pl> wrote:

>Bzdura, bzdura, bzdura. Nie bylem zagorzalym wielbicielem trinitrona,
>ale
>stalem sie nim po obejrzeniu CTX PR710. Niestety da sie zaobserwowac
>bardzo duza robieznosc w jakosci wyswietlanego obrazu pomiedzy
>poszczegolnymi egzemplarzami i stad byc moze ta zla opinia.

Ja widzialem natomiast pare sztuk SONY (glownie 15", z roznych zrodel)
na tym ich wynalazku i zaden, powtarzam, zaden nie trzymal geometrii.
ZADEN! A skoro producent kineskopu nie jest w stanie zrobic na nim
dobrego monitora, to wybacz, ale ja olewam trinitrona sikiem
parabolicznym. Malo tego, moja firma reklamowala dwie sztuki z powodu
znieksztalcen wlasnie i monitory wrocily do nas z adnotacja, ze
znieksztalcenia (poduszka gorna - 3mm) nie przekraczaja norm
producenta - 5mm. NA PIETNASTU CALACH! I jak sie ma przy tym Twoja
opinia wyrobiona na podstawie JEDNEGO obejrzanego egzemplaza? Smiem
twierdzic nawet, ze owe wahania jakosci CTX`ow na trinitronie
spowodowane sa wlasnie wahaniami jakosci kineskopow - modele na
Hitachi sa bardzo powtarzalne.

>Ha, ha, ale dowcip.....

Dlaczego? Podaj jakies fakty, zamiast rechotac :-)

>jakies

>Niezly, ale tez ma swoje wady(przynajmniej te ktore widzialem).

Jakie? Jak dla mnie NEC robi DUZO lepsze monitory na swoim kinie niz
Slony na swoim.

>Jak sie ogladalo tanie modele to opinia jest uzasadniona.

Duzo wyzsza cena lepszych modeli nie usprawiedliwia nieco lepszej
jakosci. Poza tym inni jakos potrafia robic tanie i niezle monitory.

>No Thompson raczej nie jest europejski.

A jaki? Czyzby Francja odfrunela do Azji?

Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--