Re: HP 4P brudzi. Pomocy

Autor: Seeb (Seeb_at_priv2.onet.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 04:18:15 MET DST

Pisząc nowy toner mam namyśli nowy nie świeżouzupełniony
tak w ogóle drukarkę tą mam od 1995r i nie bardzo wiem ile tys. kom
wydrukowałem

Rozbirałem, czyściłem, różne bzdety. Kedyś nawet przypilmowałem kartkę przed
utrwaleniem o była ok. Po utrwaleniu jest syf. Chyba będę musiał wynienić te
rolki z tyłu (pod obudiwą nad pojemnikiem z papierem).

Mark - Mas napisał(a) w wiadomości: <4miC3.2462$M3.34283_at_news.tpnet.pl>...