Re: monitor likom - czy warto?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Mon 13 Sep 1999 - 00:32:22 MET DST

On Sun, 12 Sep 1999 13:38:06 +0200, "Adam" <xvampire_at_polbox.com>
wrote:

>Tak sobie siedze i czytam o tych CTXach i chcialem cos od siebie dorzucic:
>NIE PCHAJCIE SIE W CTXy.

z Trinitronem? A kto kupuje 15-calowego Trinitrona?

> [...]
>zdzierzylem i zadzwonilem do sklepu, powiedzieli mi ze moj monitor jeszcze
>nie wrocil, wie moga sie ze mna tak umowic, ze wybiore sobie inny monitor, a
>ewentualna roznice doplace. Super sprawa: nowy monitor, nowa gwarancja, alez
>oni dbaja o klienta. Pojechalem, doplacilem do Sony Trinitrona 15,
>przyjezdzam do domu, podlaczam, ogladam obraz jest OK. Nastepnego dnia
>wlaczam monitorek, patrze i oczom nie wierze - rozjechala sie geometria,
>zakrzywiona lewa strona obrazu. Jutro jade po zwrot kasy za monitor.
>
>Jeszcze jedna mala dygresja: O PSIA DUPE POTLUC TE TRINITRONY!!!!!!!!!

A gdzie ja, do ciezkiej anielki, mowilem o trinitronach? za nic nie
kupilbym monitora (nawet CTX`a - nie wychodza im Futury) na
trinitronie, no chyba, ze powyzej 21 cali. Powtarzam opinie wielu:
Trinitron jest kineskopem do TELEWIZOROW I TYLKO TELEWIZOROW, I TO
WIEKSZYCH NIZ 20 CALI!!!!! Jak kazda konstrukcja, tak i ta ma swoje
ograniczenia, wsrod ktorych jest NIEMOZNOSC osiagniecia dobrej
geometrii obrazu przy malych przekatnych ekranu. NEC i Hitachi - ci
dwaj producenci maja moje zaufanie, jesli chodzi o kineskopy. Pozniej
dlugo nic i Panasonic :-)

>I co ja mam, biedna sierotka teraz kupic????????????????? Czy sa jakies
>sensowne monitory 15 cali do 1000 zl.

Owszem, wlasnie koles kupil NEC`a na ichnim kineskopie (duuuuzy plus,
Chromaclear to jest to!) za niecale 900. A ponizej 800 bierz CTX`a
1569SE / VL500 - na kinolu Hitachi. Zdecydowanie nie bierz nic
Philipsa i z kineskopem Philipsa - badziewie. Europejczycy nie umieja
robic dobrych kinoli, no, moze poza Thomsonem, ale nie slyszalem o
monitorach z banka tej firmy.

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--