Odp: ABIT BE6+Celer 366PPGA a szerokosc obudowy...

Autor: Długi (tu_dlugi_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 11:35:36 MET DST

Użytkownik Michał Tomaszewski <mitom_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:37d41bef_at_news.vogel.pl...
> Mam zamiar zmienic wysluzona plyte TUCSON INTELA (chipset HX) na powyższą
> Celeronem plus przejciowka ze slot 1, ale nie wiem, czy moja stara obudowa
> będzie odpowiednia: MIDI TOWER ATX, szerokość ok. 18 cm,wysokosc ok 42 cm,
> dlugosc ok 46 cm.
> Jesli to pomoze to jest to obudowa sprzed 2 lat Optimusa ( ta z
"półwalcem"
> z przodu, pokrytym malymi okrągłymi wgłębieniami) - wiem, że to śmiesznie
> brzmi, ale nie wiem jak to inaczej dokładnie opisać.
> Jeśli ktoś zna odpowiedź na to pytanie, byłbym bardzo wdzięczny.....

CZe Michal!!!
   Niech zgadne, ta obudowa posiada tez taki smieszny malutki reset, ktorego
nie sposob wcisnac palcem (prawdopodobnie jest on po to aby nie wyzywac sie
nadmiernie na kompie przez czeste walenie w reset, a z swojego doswiadczenia
wiem, ze czasem zdarzaja sie takie sutuacje :-))) !!!) - tylko trzeba uzyc
czegos ostrego - jesli tak...to mamy takie same puszki!!!
   Aktualnie do mojej konserwy mam zapakowana plytke Abit BX6 r2.0,
zmiescila sie bez zadnych probsow, no moze niezupelnie, gdyz mialem malutki
probsik z jej umocowaniem - nie przykrecilem jednej srubki, bo otwor na
plycie nie pokrywal sie dokladnie z otworem w obudowie, a na sile nic nie
chcialem robic, ale przeciez takie sprawy sie po prostu olewa -
nieprawdaz???
   Jeszcze jedna sprawa. Pierwsze obudowy ATX, mialy zasilacze, ktore
zasysaly powietrze z zewnatrz, a wydmuchiwaly je prosto na procka - mialo to
na celu chlodzenie CPU - niestety pomysl byl chybiony i procka zamiast
chlodzic to jeszcze podgrzewa, wiec jesli mozesz to wymien zasilacz na
Grzybie 70-80 zetow - zalezy od mocy 230W i 250W.
   Z przejsciowkami na socket 370 przy tej obudowie zadnych probsow nie
zaobserwowalem!!!
Po wymianie plyty mozesz miec probsy z dostaniem maskownicy (mala plytka,
ktora sluzy do zakrycia "dzior" pomiedzy portami Com, Usb, Lpt) ja do tej
pory nie moge jej namierzyc!!!

 Ps.
  Czy wiesz, ze obudowy Optimusa sa IMHO jednymi z lepszych
(solidniejszych), jeszcze po wymianie zasilacza - to dopieo bedzie cudo
:-))).

Pozdro

<Dlugi>