Odp: ABIT BE6+Celer 366PPGA a szerokosc obudowy...

Autor: Michał Tomaszewski (mitom_at_polbox.com)
Data: Thu 09 Sep 1999 - 10:15:00 MET DST

> CZe Michal!!!
> Niech zgadne, ta obudowa posiada tez taki smieszny malutki reset,
ktorego
> nie sposob wcisnac palcem (prawdopodobnie jest on po to aby nie wyzywac
sie
> nadmiernie na kompie przez czeste walenie w reset, a z swojego
doswiadczenia
> wiem, ze czasem zdarzaja sie takie sutuacje :-))) !!!) - tylko trzeba uzyc
> czegos ostrego - jesli tak...to mamy takie same puszki!!!
> Aktualnie do mojej konserwy mam zapakowana plytke Abit BX6 r2.0,
> [...]

Cze!
O taka odpowiedz mi chodzilo, dzieki!
Tak, to na 100% mamy te sama plyte, ten reset rzeczywiscie jest malutki.
Co do zaislacza, moj wydmuchuje powietrze na zewnatrz, ale ma 200W, mam
nadzieje ze starczy.
Obudowa rzeczywiscie jest soildna, mialem tylkoobawy, ze bedzie za mala.

Pozdr

Mitom

PS. Jednak prosze jeszcze o odpowiedz
Czy duzo roznia sie wymiarami plyty ABIT BX6 v2.0 i BE6