Re: Odp: ABIT BE6+Celer 366PPGA a szerokosc obudowy...

Autor: Miroo P., (miroo_at_i.am.gov)
Data: Sun 12 Sep 1999 - 23:49:05 MET DST

Niejaki Długi (tu_dlugi_at_poczta.onet.pl) twierdzi:

> Użytkownik Michał Tomaszewski <mitom_at_polbox.com> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:37d41bef_at_news.vogel.pl...
> "półwalcem"
>
> CZe Michal!!!
> Niech zgadne, ta obudowa posiada tez taki smieszny malutki reset, ktorego
> nie sposob wcisnac palcem (prawdopodobnie jest on po to aby nie wyzywac sie
> nadmiernie na kompie przez czeste walenie w reset, a z swojego doswiadczenia
> wiem, ze czasem zdarzaja sie takie sutuacje :-))) !!!) - tylko trzeba uzyc
> czegos ostrego - jesli tak...to mamy takie same puszki!!!
> [...]

Jesli to takie obudowy, to.... wspolczuje.
Jest na mojej uczelni pracownia wyposazona w kompy z "Bazy"
wlasnie w takich obudowach. Maja takie fajne zasilacze,
ze srednio raz na tydzien jeden z kompow zdycha. Tzn wlaczasz
power i jedyne co dziala to wiatrak w zasilaczu i diodka pauer.
Po dluzszym czasie (poczatkowo myslalem, ze to wina plyty gl.)
okazalo sie, ze wystarczy "pogmerac" wtykiem zasilania (czasem
dosc mocno) zeby zadzialalo.
Poza tym, zawsze trzeba miec pod reka jakis klucz (dyskietka sie
nie miesci :< ) coby kompa zresetowac.

Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"