Odp: Odp: Alternatywa do 0202122 ?

Autor: Slawek Sankowski (slawek_at_polnetti.com.pl)
Data: Wed 08 Sep 1999 - 13:00:35 MET DST

Macie problem z połączeniem się z 0202122?

Podziękujcie tym, którym internet potrzebny jest do siedzenia na irc lub
icq...
Sam wiem, że to wciąga... ale niech mi tu nie pieprzą, że za dużo za to
płacą...
Jak się siedzi w internecie po dwie godziny dziennie i bredzi nie wiadomo o
czym... to i opłaty są duże....
Podziękujcie tym, którym internet potrzebny jest do oglądania gołych dup...
Oni też najwięcej narzekają, bo przy ściąganiu dwutysięcznej gołej dupy
przerwało im połączenie...
Nie lepiej iść do sklepu i kupić sobie CDROM, gdzie jest tego >600MB?
Dla irc lub icq też znalazłbym alternatywę... (CBRadio?, spotkania na łonie
natury?)

Została garstka ludzi, którzy na prawdę wiedzą do czego wykorzystać
internet...

A tak w ogóle ktoś daje ludziom coś za darmo, a oni narzekają, że mało, źle,
i w ogóle do bani - to niech nie biorą tego... Problem rozwiązany...

Nie za darmo, bo trzeba płacić za połączenie? Gdyby TPSA podłączyła wszystch
linią dzierżawioną do inetu, to i tak wkrótce wszyscy by płakali, że za
wolno... bo 2MB na sekunde i nie można ściągnąć pliku "Gwiezdne Wojny.mpg",
albo Quake V wolno działa w sieci....

Polacy tacy są - kochają narzekać...

to tak...w skrócie...

Sławek Sankowski