ABIT BE6+Celer 366PPGA a szerokosc obudowy...

Autor: Michał Tomaszewski (mitom_at_polbox.com)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 19:55:54 MET DST

Mam zamiar zmienic wysluzona plyte TUCSON INTELA (chipset HX) na powyższą z
Celeronem plus przejciowka ze slot 1, ale nie wiem, czy moja stara obudowa
będzie odpowiednia: MIDI TOWER ATX, szerokość ok. 18 cm,wysokosc ok 42 cm,
dlugosc ok 46 cm.
Jesli to pomoze to jest to obudowa sprzed 2 lat Optimusa ( ta z "półwalcem"
z przodu, pokrytym malymi okrągłymi wgłębieniami) - wiem, że to śmiesznie
brzmi, ale nie wiem jak to inaczej dokładnie opisać.
Jeśli ktoś zna odpowiedź na to pytanie, byłbym bardzo wdzięczny.....

PS: w cenniku Komputronika z Poznania (www.komputronik.com.pl) jest
:Przejściówka Socket 370 -> Slot 1 za 45 zł ( z watem) oraz przejściówka
określona mianem "niska" za 55zł (z watem) opisana, jako wchodząca w wąskie
obudowy.... Testował ktoś coś podobnego?
Czym się różni od zwykłej, czy tylko wymiarami, jest w czymś gorsza?

--
e-mail: mitom_at_polbox.com
          mitom_at_konin.lm.pl