Odp: Nagrywanie plyt

Autor: The EaGle (theeagle_at_priv2.onet.pl)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 04:16:55 MET DST

Użytkownik Dracon <pwl_at_lodz.pdi.net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:sHQz3.22075$Qh1.321566_at_news.tpnet.pl...
> Chcialbym zaznaczyc, ze do tej pory nie mialem wogole stycznosci
> z nagrywaniem plyt.
> Wiec kupilem sobie nagrywarke philipsa.
> Dolaczony jest program Easy Cd i nim nagralem sobie plytke.
> Ale plytka ta nie jest wogole widoczna przez zwykly CD ROM
> Nie pomaga ustawienie opcji " Close Disk"
>
> Co zrobic, zeby moja plytka dzialala jak zwykle nagrane plytki ?
Teraz to już nic. :-))))

Coś się stało z transferem, kiedy zostanie przerwany wtedy płytka jest do
wyżucenia.
Po za tym mam nadzieje ze umiesz obsługiwać Easy CD?
Jest tam kilka formatów nagrywania m.in foto,video,audio,joliet nalezy
wybrac ta ostatnią do nagrania typowych danych z zachowaniem długich nazw
plików.
Kup drugą płytke a najlepiej pudełko i pocwicz.

--
Pozdrawiam.