Re: Nagrywanie plyt

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Mon 06 Sep 1999 - 21:35:35 MET DST

>Teraz to już nic. :-))))
>
>Coś się stało z transferem, kiedy zostanie przerwany wtedy płytka jest do
>wyżucenia.

Nie zawsze :-))) Jesli plytka nie jest nagrywana w DAO, tylko w TAO to jest
szansa ze da sie uratowac czesc nosnika na jakies backupy i inne tego typu
smieci.

Po prostu - zamykasz sesje (nawet niedokonczona) i potem nagrywasz nastepna,
tak aby wczesniejsza nie zostala zaimportowana.

Zdecydowanie polecam takze Nero Burning Rom V4.0.5.0 http://www.ahead.de

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl