Re: jaki modem 56K do 200zł

Autor: Guhru (guhru_at_bbs.chip.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 16:37:39 MET DST

Dzięki za info. Dziwnym trafem musiałem dzisiaj zamontować go w jednym
komputerze i były same problemy. Parę miesięcy temu montowałen go na P166 i
działał świetnie, ale trzeba było go dziś przełożyć do K5-75. Instalacja
poszła idealnie (sam się zdziwiłem po problemach z Cobrą) z tym że co by nie
robić rozłącza połączenie przy logowaniu, mimo że podłączony jest do tego
samego gniazdka co wcześniej. Teraz nie wiem czy problem jest w K5 czy w
modemie - przyniosłem do domu - instalacja elegancko - reszta to niebieski
ekran. Pewnie da się to jakoś uruchomić, ale trzeba będzie sprawdzić
wszystkie możliwe ustawienia przerwań i portów - może lepiej dopłacić do
czegoś na ISA i mieć spokój. Pozdrawiam!