Re: Nagrywanie plyt

Autor: Dracon (pwl_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 23:45:01 MET DST

>Coś się stało z transferem, kiedy zostanie przerwany wtedy płytka jest do
>wyżucenia.
>Po za tym mam nadzieje ze umiesz obsługiwać Easy CD?
>Jest tam kilka formatów nagrywania m.in foto,video,audio,joliet nalezy
>wybrac ta ostatnią do nagrania typowych danych z zachowaniem długich nazw
>plików.
>Kup drugą płytke a najlepiej pudełko i pocwicz.

Najsmieszniejsze jest to, ze Moj DVD potrafi odczytac plytki, ktore
nagralem,
a zwykle Cdromy ( 2 inne) nie potrafia...

   Dracon, Battle Lord from the Brotherhood of the Sith
   At last we will reveal ourselves to the Jedi
   Al last we will have revenge
   Orygiane angielskie wydanie The Lord of the Rings do sprzedania