Odp: PAD DYSKU FUJITSU : potrzebna elektronika

Autor: Grzegorz Kapusta (traper_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 22:21:54 MET DST

> A mi potrzebna elektronika do M1636TAU 1.2 GB
> Nawet BARDZO potrzebna...
> Z pół roku temu za nisko go wkręciłem i się coś sypnęło
> (wystające ponad złącze na silniku się zwarło :( )
Ja natomiast dzisiaj dotknalem spodem dysku Fujitsu MPA3026AT 2.5 GB
do takiej wstretnej podgietej blaszki w obudowie. Dysk oczywiscie
szlag trafil. Zeby bylo ciekawej, dysk jest kumpla, a kupno nowego
to dla mnie ruina. Blagam, pomozcie! Czy da sie cos zrobic?
Czy ktos sie tym zajmuje i czy mozna kupic elektronike?
A jak wyglada sprawa odzysku danych?

Z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam,
Grzegorz Kapusta
traper@ polsl.gliwice.pl