Riva TNT2, gry i inne

Autor: Szymon Flader (ninka_at_shaco.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 11:15:46 MET DST


Kilka dni temu kupilem WinFast S325 (TNT2 M64) - Voodoo2 poszlo do koputera
brata (stoi obok).
Zalezalo mi min. na pelnym OpenGL - dziala OK. Ale gdy odpalilem kilka
gier - to mialem ochote z powrotem wkladac Voodoo:
    Warzone 2100 - ma paskudny obraz - w czasie przesuwania sie nad
terenem - wszystko faluje - widac kolejne uszczegolowianie tekstur (niech
zyje mip maping), obraz jest rozmyty (jak na 5 letnim monitorze), piksele sa
za duze. Podobnie jest w Unrealu (2.24) w trybie Direct 3D (w OpenGL - jest
duzo ladniej).
Nie jestem ekspertem w ustawianiu opcji graficznych na TNT, ale probowalem
wl/wyl automatyczny mip mapping itd. - bez rezultatu.
    Czy to sa normalne objawy dzilania Direct 3D??? (pod Voodoo2 bylo OK,
nie mowiac o GLIDE - ktory byl sliczny).
    Jak ustawic TNT aby uzyskac optymalny obraz (bylo cos takiego na
pc.com.pl - ale juz chyba nieaktualne?).
    Tyle sie nasluchalem i naczytalem o pieknej grafice TNT - tylko, ze w
praktyce czesciej widze rozmazana tandete niz grafike chocby klasy Voodoo2.

Szymon
sflader_at_polbox.com



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:58:15 MET DST