Odp: Riva TNT2, gry i inne

Autor: Szymon Flader (ninka_at_shaco.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 16:16:38 MET DST

Mam Celerona 5,5*83Mhz (~460MHz) 64MB RAM, plyta ASUS P2B-F - jak sadze to
powinno wystarczyc TNT.
Co do jakosci grafiki - to chodzi mi glownie o Direct 3D - jest beznadziejna
w wiekszosci gier ktore sprawdzalem (tylko kilka na razie).
W NFS4 grafika w czasie gry jest OK, ale za to menu beznadziejnie rozmazane.
O plywajacym mip mappingu w Warzone 2100 i Unrealu juz pislaem, na V2 tego
nie ma, do tego tekstury w Unrealu sa przerazliwie rozmazane (wciaz D3D).
W X Beyond... (demo) - jakas planeta w tle przerazliwie mruga - na V2 tego
tez nie bylo.
Mimo wszystko wciaz wierze w TNT i wole ja niz V3!

Szymon
sflader_at_polbox.com