Re: Riva TNT2, gry i inne

Autor: D I D K U (didku_at_canpol.pl)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 12:37:22 MET DST

tez mialem najpierw Voodo2 nastepnie s kupilem ATI 128 no i "wrescie"
wymienilem na tnt2 i klalem przez tydzien na to scierwo (ATI 128 10xlepsza
jest od tnt przedewszystkim do DVD i do pracy w samym windowsie ma bardziej
stabilny obraz i nie ma zadnych rozmazan)

a terza (2 dni temu) wymienilem na voodo 3 3000 i jestem bardz zadowolony w
grach jest poprostu boska wyjscie tv ma tez cool chopciaz ati miala lepsza
jedyne z czego nie jestem zadowolony to brak sprzetowego wspomagania do DVD,
riva tnt2 tego go nie ma ale za to ATi 128 miala je

SZCZERZE radzie Ci jak mozesz to wymien to scierwo na V3 2000 (bo tansza)
albo na ATI 128

Szymon Flader <ninka_at_shaco.pl> wrote in message
> [...]
jest
> duzo ladniej).
> Nie jestem ekspertem w ustawianiu opcji graficznych na TNT, ale probowalem
> wl/wyl automatyczny mip mapping itd. - bez rezultatu.
> Czy to sa normalne objawy dzilania Direct 3D??? (pod Voodoo2 bylo OK,
> nie mowiac o GLIDE - ktory byl sliczny).
> Jak ustawic TNT aby uzyskac optymalny obraz (bylo cos takiego na
> pc.com.pl - ale juz chyba nieaktualne?).
> Tyle sie nasluchalem i naczytalem o pieknej grafice TNT - tylko, ze w
> praktyce czesciej widze rozmazana tandete niz grafike chocby klasy
Voodoo2.