Re: Riva TNT2, gry i inne

Autor: Rafal (no-spam-rafal_at_unforgettable.com)
Data: Thu 02 Sep 1999 - 15:04:35 MET DST

Szymon Flader <ninka_at_shaco.pl> wrote in message
> Kilka dni temu kupilem WinFast S325 (TNT2 M64) - Voodoo2 poszlo do
koputera
> brata (stoi obok).
> Zalezalo mi min. na pelnym OpenGL - dziala OK. Ale gdy odpalilem kilka
> gier - to mialem ochote z powrotem wkladac Voodoo:
> Warzone 2100 - ma paskudny obraz - w czasie przesuwania sie nad
> terenem - wszystko faluje - widac kolejne uszczegolowianie tekstur (niech
> zyje mip maping), obraz jest rozmyty (jak na 5 letnim monitorze), piksele
sa
> za duze. Podobnie jest w Unrealu (2.24) w trybie Direct 3D (w OpenGL -
> [...]
Voodoo2.

Czy Twój komputer to jakaś w miarę szybka maszynka? Bo jak nie to TNT2 może
mieć problem (Voodoo sprawdza się lepiej na wolniejszych prockach).
Porównywałem już to wiele razy i trudno cokolwiek zarzucić TNT2 jeśli chodzi
o jakość obrazu. I zupełnie to samo pokazują testy z wielu różnych źródeł.
Może jednak robisz coś inaczej?