Re: Riva TNT2, gry i inne

Autor: Spirytus (spirytus_at_valhalla.com.pl)
Data: Fri 03 Sep 1999 - 09:09:02 MET DST


facet, lepiej nie zaczepiaj tego tematu, wywolasz kolejna wojne tnt2 vs
voodoo3 w ktorej znowu nikt nie wygra 8)

pozdr

spirytus
http://quake3.valhalla.com.pl

ps. riva rules !!! ;)))

Szymon Flader <ninka_at_shaco.pl> wrote in message
news:6frz3.17597$Qh1.252676_at_news.tpnet.pl...
>Kilka dni temu kupilem WinFast S325 (TNT2 M64) - Voodoo2 poszlo do koputera
>brata (stoi obok).
>Zalezalo mi min. na pelnym OpenGL - dziala OK. Ale gdy odpalilem kilka
>gier - to mialem ochote z powrotem wkladac Voodoo:
> Warzone 2100 - ma paskudny obraz - w czasie przesuwania sie nad
>terenem - wszystko faluje - widac kolejne uszczegolowianie tekstur (niech
>zyje mip maping), obraz jest rozmyty (jak na 5 letnim monitorze), piksele
sa
>za duze. Podobnie jest w Unrealu (2.24) w trybie Direct 3D (w OpenGL - jest
>duzo ladniej).
>Nie jestem ekspertem w ustawianiu opcji graficznych na TNT, ale probowalem
>wl/wyl automatyczny mip mapping itd. - bez rezultatu.
> Czy to sa normalne objawy dzilania Direct 3D??? (pod Voodoo2 bylo OK,
>nie mowiac o GLIDE - ktory byl sliczny).
> Jak ustawic TNT aby uzyskac optymalny obraz (bylo cos takiego na
>pc.com.pl - ale juz chyba nieaktualne?).
> Tyle sie nasluchalem i naczytalem o pieknej grafice TNT - tylko, ze w
>praktyce czesciej widze rozmazana tandete niz grafike chocby klasy Voodoo2.
>
>Szymon
>sflader_at_polbox.com
>
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:58:18 MET DST