Re: QUANTUM czu FUJITSU?

Autor: Pawel Paluszynski (pawlak_at_worldcom.gda.pl)
Data: Wed 01 Sep 1999 - 10:21:08 MET DST

>Do piatku bylem goracym zwolennikiem Quantuma, po zmianie CR 6,4 GB
>na Fujitsu 6.4 GB UDMA66 / 5400 rpm i 4 dniach pracy zmienilem zdanie:
>wole Fujitsu: szybszy, cichszy i mniej sie grzeje.

Kumpel kupil Fujitsu 6,4 GB. Twa razy go juz wymieniali teraz ma juz trzeci
egzelplarz w przeciagu 4 miesiecy (szczerze).
Nie wiem czy ma az takiego pecha czy jakosc Fujitsu jest az taka kiepska.
Mysle, ze jedno i drugie z wiekszym wskazaniem na pecha.

Pozdrawiam
Pawel Paluszynski
pawlak_at_worldcom.gda.pl