Re: QUANTUM czu FUJITSU?

Autor: Miroo P., (miroo_at_i.am.gov)
Data: Sat 04 Sep 1999 - 01:28:41 MET DST

In article Pawel Paluszynski (pawlak_at_worldcom.gda.pl) says...
> Kumpel kupil Fujitsu 6,4 GB. Twa razy go juz wymieniali teraz ma juz trzeci
> egzelplarz w przeciagu 4 miesiecy (szczerze).
> Nie wiem czy ma az takiego pecha czy jakosc Fujitsu jest az taka kiepska.
> Mysle, ze jedno i drugie z wiekszym wskazaniem na pecha.

Ja bym raczej wskazal na plyte glowna albo zasilacz.
A wlasciwie co w nich zdechlo? Elektronika? Moze
podkrecanie im zaszkodzilo?
Moze ma rownolegle podpiete cos gryzacego sie?
Jesli badsektory to moze kolega powinien przestac
grac dyskami w pilke? ;)
Wszystkie dyski od tego samego dystrybutora? Moze ich
transport mial jakis wypadek lub seria jest wadliwa?

Miroo

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"